Problème installation produit

General talk about music creation and production, or anything that doesn’t fit into the other categories

Problème installation produit

Postby SebastienPouyadou75 » Sat Feb 27, 2021 2:30 pm

Bonjour,

Je ne peux pas installer mes logiciels sur mon Mac OS Catalina.

Cependant, dans IK Product Manager, tous mes logiciels sont marqués comme installé et autorisé. tout est au vert. Je ne comprends pas.

J'ai tenté de tout effacer et tout re installer mais le problème persiste.

Merci pour l'aide que vous pourrez m'apportez afin que je puisse enfin profiter de mes produits.

Syntronik, AmpliTube, Sample Tank, Custom Shop, T Racks 5 concernant les softwares

et Hitmaker Synthwave, Sample Tank CS, AmpliTube CS, Syntronik Memory-V concernant les sounds.

Cordialement,
SebastienPouyadou75
 
Posts: 1
Joined: Sat Feb 27, 2021 9:31 am

Re: Problème installation produit

Postby DarkStar » Sat Feb 27, 2021 8:21 pm

From Google Translate:

I cannot install my software on my Mac OS Catalina.

However, in IK Product Manager all of my software is marked as installed and authorized. everything is green. I do not understand.

I tried to erase everything and re-install everything but the problem persists.

Thank you for the help you can give me so that I can finally enjoy my products.
-- Syntronik, AmpliTube, Sample Tank, Custom Shop, T Racks 5 concerning softwares
-- and Hitmaker, Synthwave, Sample Tank CS, AmpliTube CS, Syntronik Memory-V regarding sounds.
----------------
DarkStar ... interesting, if true.
Inspired by ...
User avatar
DarkStar
Hero Of The Week (Moderator)
 
Posts: 8722
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:42 pm
Location: Surrey, UK

Re: Problème installation produit

Postby DarkStar » Sat Feb 27, 2021 8:24 pm

Bonjour et bienvenue sur le forum.
Je suis désolé d'apprendre les problèmes que vous rencontrez.

Comme il s'agit principalement d'un forum d'utilisateurs à utilisateurs, quelqu'un d'autre peut participer. Mais n'oubliez pas que les mêmes symptômes ne signifient pas nécessairement le même problème.

En attendant, la meilleure chose à faire est de consultez la FAQ, via ici. S'ils ne résolvent pas le problème, il existe un lien en haut de la page Rechercher dans les FAQ vers le formulaire de support technique, pour une enquête et une aide individuelles. Le délai de réponse est généralement de 2 jours ouvrables (heures ouvrables aux États-Unis (côte est), généralement), mais dans les circonstances actuelles, veuillez prévoir un peu plus de temps.

Et, pour aider les autres qui rencontrent un problème similaire, veuillez nous indiquer ce que vous avez fait pour résoudre le problème. Veuillez ne pas citer directement de correspondance du support, car cela peut s'appliquer uniquement à votre situation particulière et peut conduire d'autres personnes sur la mauvaise voie.



-----------------
Hello and welcome to the forum.
I am sorry to hear about the problems you are running into.

As this is primarily a user to user forum, someone-else may chip in. But please remember that the same symptoms do not necessarily mean the same problem.

Meanwhile, the best thing to do is check the FAQs, via here. If they do not resolve the issue, there is a link at the top of the Search FAQs page to the Technical Support form, for some one to one investigation and help. Response time is usually within 2 working days (US (East Coast) Business hours, generally), but in the current circumstances please allow some more time.

And, to help others who run into a similar problem, please let us know what you did to resolve the problem. Please do not quote directly any correspondence from Support, as that may apply only to your particular circumstances and may lead others down the wrong track.
----------------
DarkStar ... interesting, if true.
Inspired by ...
User avatar
DarkStar
Hero Of The Week (Moderator)
 
Posts: 8722
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:42 pm
Location: Surrey, UK


Return to General Discussions